
Jinak Toyota F1 je zase pro mě úplně zatím to nej v režimu Vision. Nejde zas až tak o úplně futuro přiblblost , zachovává mnoho závodních prvků a jako celek je prostě svěží . Tady dobrý .
Budíky ??. OK dobrá , ale raději bych časomíru

Možnost nastavení ??. Nevím jezdil jsem v základním nastavení : 5-8 , dal si to na 10-10, 0-0, a nějak se nedopátral změny. Už s hrou asi tolik nežiju

Asi nejvíc mě ale sere že si daj spoustu práce s novými vozy které vypadaj krásně co si budem povídat a když je člověk vidí hned si řeken jooo sednu a jdu se projet třeba na Lagunu s tím novým Nissmem. A pak to příjde. Auto super, kamara super, kabina boží, trať paráda grafika , sluníčko odlesky píčoviny a jak člověk zmáčkne plyn a do sluchátek se Vám vydere místo masivního nádhernýho zavrčení a zažrání motoru až do morku kosti :,, tíííííííí, hnnn, tíííííí, tiiii, hnn, hnnn, tííííííí ". Taky by brečel !!!!!!!!!!!!!!!
Jako Martinsipy mě na PSP před dovolenou nainstaloval starýho Test Drivera !! a připomínám na PSP ( pidi hra ) a když si vezmu Alfu , BMW , nebo Ameriku tak ty zvuky hřmotných motoru ihned identifikujete a ještě Vám to rozehřeje srdéééčko jak to zní.
Jako není něco špatně v GT nastavené ?. Třeba v některách momentech na volnoběh ten zvuk jde až do bublava že si člověk řekne jo taky tady to bude ono , šlápne na plyn a je na stejném zvuku jako u všech 18000 vozidel ve hře. Tíííííííí, Tííííííííí.
Jinak k debatě o návratu arkádovosti a tzv. Outrunu stylu. Z našeho pohledu je to k pousmání. Nicméně GT už není značkou čistě závodění a vozy a tratě. za 15 let se hra změnila ale i my a naše generace se změnila. GT si udržuje vážnější tvář ( GT Academy ) , ale je jasné, a Kaz si to nejspíš uvědomuje, že se bude muset nově porozhlédnout po další vlně hráčů a nakoho bude cílit na nás na starý párdy. To těžko. Půjde po mladých a ti chtějí arkádu jako hrom, skoky, body a vůbec by nejraději celé GT viděli jako MMO s RPG prvky

