NFS SHIFT2
Napsal: 23.3.2012 12:34
Pro mě zatím to nejlepší po GT i když v něčem SHIFT2 GT předčí, jako například zvuk. Ten je naprosto v S2 bezkonkurenční. S pohledem z kabiny si opravdu připadáte jako v závodním voze. Všechno píská, pnutí karoserie praská, spodek řinčí při každém neohrabaném přejezdu přes patník. Převodovka zvoní při točkách, že úplně vidíte to ozubení jak dostává zabrat a brzdy ty pískaj jak podříznutý podsvinče při každé přebržděné zatáčce.
Bohužel absance PIT STOPU, opotřebení součástek i pneu ( tady se tomu fakt divím, když kontrolky na to ve hře jsou a třeba u pneu je dokonce i úroveň momentální zátěže - no fakt škoda ) a to vrací hru do roviny poloarkád s jasně komerčním zaměřením. Sice fyzika je v mnohém celkem slušná a v místech má i celkem slušným potencionál, když ale to dobré zase degraduje prazvláštní pohyb vozu v přímém směru , nastavení lepších ( citlivěji reagujících volantu ) je skoro nemožné, takže nejlépe k Shiftu2 plasťák za 800kč. Protivahou jsou plně licencované vozy, všech evropských i světových závodních tříd, množství reálných tratí v mnohém i v několika variantách, příjemné menu, vynikající AUTOLOG, jednoduchý online.
No prostě rád tuhle hru i po roce hraju
Bohužel absance PIT STOPU, opotřebení součástek i pneu ( tady se tomu fakt divím, když kontrolky na to ve hře jsou a třeba u pneu je dokonce i úroveň momentální zátěže - no fakt škoda ) a to vrací hru do roviny poloarkád s jasně komerčním zaměřením. Sice fyzika je v mnohém celkem slušná a v místech má i celkem slušným potencionál, když ale to dobré zase degraduje prazvláštní pohyb vozu v přímém směru , nastavení lepších ( citlivěji reagujících volantu ) je skoro nemožné, takže nejlépe k Shiftu2 plasťák za 800kč. Protivahou jsou plně licencované vozy, všech evropských i světových závodních tříd, množství reálných tratí v mnohém i v několika variantách, příjemné menu, vynikající AUTOLOG, jednoduchý online.
No prostě rád tuhle hru i po roce hraju