Project CARS

vše co se týká závodních simulátorů a her

Project CARS

Příspěvekod Redjous75 » 4.6.2012 14:08

Ahoj. Zakládám tohle téma pro příznivce tohoto projektu. Už docela dlouho sleduji vývoj téhle hry a už teď je jasné že obsahovje hra bude fenomenální. Svým obsahm jistě dopřeje evropským hráčům využití v široké škále závodních tříd které né že by v GT úplně chyběli ( i když na evropské poměry chybí ) tak hlavně v jejich využití . Mluvím tedy o celé šampionáty naroubované na skutečné okruhy v reálných třídách tedy pokud budem mluvit o třeba třídě v Caterhamu tak si zajedeme tam kde se s Catrhamy skutečně závodí. Mluvím tu o danných pravidlech v závodních třídách tedy pokud je existuje v třídě systém superpole tak tam prostě bude. Nebo Vás nesíří že třeba překrásně udělané NASCARY v GT jsou k prdu když namej využití pro skutečný závod simulovaný v GT ??. Já teď koukal na nové DTM tuším na limonádovým ringu v Rakousku ( A1 ) a no nevím ty auta to je nádhera, prostě skvost v závodních třídách - je tu někdo kdy by si nedal simulovanou DTM 2012 ??. Já všemi deseti a takhle bych mohl pokračovat . Zbývá tedy jediné FYZIKA ????. Nemluvím tu o možnostech už ve hře jezdit ale o tom co bude ve finále předloženo jako hotový ( počítám první hra, páč si myslím že tohle se bude rozšiřovat dál a dál ) produkt pro hráče. Když to dopadně dobře bude to paráda.

Tímto bych poprosil Osiho pokud bude chtít klidně založ na stránkách odkázek na Project Cars. Skoro každý den jsou nové infa a celkově se okolo projektu pořád něco děje. Rozhodně by to byla zajímavá část webu kam si rád každý den kliknul pro novinky a kouknul na nové obrázky místo proklikávání se na konkurenčních webech. :) :D
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Uživatelský avatar
Redjous75
 
 
 
Příspěvky: 859
Registrován: 21.3.2012 23:53
Bydliště: Pardubice
PSN ID: GT-Racing-cz_JKR

Re: Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 4.6.2012 14:34

Já to také sleduji a občas si to i zahraji, většinou s vydáním nové verze pro juniory (první pátek v měsíci). A mohu potvrdit, co nová verze, to nový obsah. Zatím je to o jednotlivých závodech nebo trialech s online pořadím (žádná kampaň). Grafiku hodnotit nemohu, má grafická karta nepodporuje DX11, ale i tak to vypadá pěkně. Také se zaobírám otázkou jako platformu pro tuto hru zvolit a zatím se mi i při stávajícím PC jeví jako lepší platforma PC. Na které, je také dostupná alpha verze.

Už jsem to tu zmínil, pokud bude na LAN PC, které bude splňovat nějaké požadavky, tak není problém hru nainstalovat.

Oficiální web vývojářů
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod Redjous75 » 4.6.2012 14:47

Jo tak to by byla paráda. Já mám PC 3 roky staré a Speedy může potvrdit i docela , ne jen málo zavirované , nebo něco tam prostě je nějaké to nepotřebné smetí :D :D . No tak uvidíme třeba někdo vezme nějakou dobrou sestavu. Jinak vývojáři získali licenc na značku FORD . Jsou to ale šikulové co :lol: :D
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Uživatelský avatar
Redjous75
 
 
 
Příspěvky: 859
Registrován: 21.3.2012 23:53
Bydliště: Pardubice
PSN ID: GT-Racing-cz_JKR

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 4.6.2012 14:53

Ještě přidám seznam tratí z oficiálního fóra.

In-game Modern Tracks:

- Anhalt - Oschersleben (GP, National)
- Badenring - Hockenheim (Post 2002, National, Short)
- Bathurst - Mount Panorama
- Belgian Forest Circuit - Spa Francorchamps
- Besos - Circuit de Catalunya (Pre/Post 2007)
- Bologna (Reverse) - Imola (Reverse)
- California Raceway - Willow Springs
- Connecticut Hill GP - Watkins Glen - (Short, Reverse)
- Derby - Donington Park (GP, National)
- Florence - Mugello
- Heusden - Zolder
- Jin Ding - Zhuhai
- Loire 24 - Circuit de la Sarthe (Le Mans)
- Loire National - Bugatti Circuit
- Milan - Monza (GP, Short)
- Monterey - Laguna Seca
- Moravia - Brno
- Northampton - Silverstone
- Sakitto - Suzuka (GP/East/West)
- Wisconsin Raceway - Road America

In-game Historic Tracks:

- Historic Badenring - Hockenheim (Pre 2002)
- Rouen Les Essarts
- Historic Milan - Monza (1967. GPL2.)

In-game Oval Tracks:

- Delaware - Dover
- Harrison Pike Raceway - Indianapolis Speedway**
- Henrico - Richmond
- Memphis - Bristol

In-game Country Roads:

- California Highway
- Azure Coast

In-game Fictional Tracks:

- Test TrackTest Track

Planned/Confirmed Tracks:

- Solitude Rennstrecke
- Nordschleife
- Brands Hatch*
- Oulton Park*
- Snetterton*
- Cadwell Park*
- Old Spa
- Monaco
- Milan Oval

In-game Kart Tracks:

- Chesterfield
- Glencairn (Reverse, East, West)
- Summerton

* - skanováno laserem
** - Není přesná replica. Import reálných dat není zatím potvrzen.
Platné k 31.5.2012
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod Redjous75 » 4.6.2012 15:02

Ty jo tak to je celkem provokativní :lol: vzhledem k GT sekci tratí . Ne sranda . Rouen Les Essarts tuhle trať jezdím v Shift2 a je parádní. Je ve dvou variantách s technickou pasáží a rychlou. Každopádně hodně zajímavý , koukal jsem že už vybrali víc jak milión euro od podporovatelů a uživatelů ?. Mě to příjde jako asi nejzajímavější co se teď na poli vydávání auomobilových simulátorů děje.
Každopádně si myslím že právě PC verze bude asi tou nejlepší. Případaná ( ohlášená ) konverze na konzole něco určitě ze svého lesku ztratí přeci jen jak se říká to naše železo už začíná trochu trouchnivět. Nicméně u mě to vypadá spíš jen na konzoli. PC moc nemusím né že by mě to vadilo, ale přeci jen investovat pořád něco do PC mě nebere. To si jednou za 5 let raději pořídím konzoli, takže doufám že Project Cars ještě na PS3 výjde a pak už další na něčem novém co nám SONY naservíruje. Tak uvidím.
Redjous75 - to je podpis.A né ty Vaše hemzi co tam máte.
Uživatelský avatar
Redjous75
 
 
 
Příspěvky: 859
Registrován: 21.3.2012 23:53
Bydliště: Pardubice
PSN ID: GT-Racing-cz_JKR

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 15.6.2012 18:43

Právě jsem si dal 4 kola na okruhu Suzuka s 53 soupeři, nechtějte vidět T1 :twisted:
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod markoduno » 15.6.2012 19:03

tak to by byl dobrý replay. To víš-.....-pro nás je to SCIFI
Uživatelský avatar
markoduno
  
  
 
Příspěvky: 1992
Registrován: 21.3.2012 23:18
Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
PSN ID: GT-Racing-cz_MK

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 11.7.2012 06:17

Když obrázky ze hry, tak pořádný:
1. stránka & 2. stránka
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod Hanz.77 » 14.7.2012 10:53

Tak jo. Osi jaka je doporučená konfigurace PC tak aby na nich Cars běhali bez problémů?
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
 
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
PSN ID: GT-Racing-cz_H77

Project Cars

Příspěvekod SJ.sprint » 14.7.2012 11:08

Hanzi zkus se podivat sem: http://www.wmdportal.com/ možna tady najdeš nejaky odpovědi.
Zakladatel Karate-do říkal: "Zbraň musí být pokračovaním ruky".
Já říkám: "Volant a pedály jsou pokračováním mozku ...
Uživatelský avatar
SJ.sprint
 
 
 
Příspěvky: 633
Registrován: 22.3.2012 10:25
Bydliště: Milovice nad Labem
PSN ID: GT-Racing-cz_SJR

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 14.7.2012 13:20

Hanz.77 píše:Tak jo. Osi jaka je doporučená konfigurace PC tak aby na nich Cars běhali bez problémů?


MINIMUM SPEC
CPU - 3.0GHz Dual-Core, 2.4GHz Quad-Core
GRAPHICS - nVidia 9600 GT 512Mb, ATI Radeon HD 4750 512Mb
MEMORY - 2Gb RAM (3Gb-4Gb recommended)
CONNECTION - Continuous Internet
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod LEPAR » 30.7.2012 17:07

Uživatelský avatar
LEPAR
 
Příspěvky: 22
Registrován: 22.3.2012 13:59
Bydliště: Partizánske SLOVAKIA
PSN ID: AS-GTRacing-SVK

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 27.8.2012 18:55

Komunitní trailer, jako reakce na to, že v příštím GRID nebude pohled z kokpitu. Codemasters argumentují tím, že tento pohled používá pouze 5% hráčů.



Btw. upgradoval jsem svůj účet z Juniora na Team Member, tzn. že mé jméno bude použito na pojmenování nějakého AI oponenta.
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 7.9.2012 13:29

Dnes nový build a v něm nové 2012 BMW Z4 GT3 a 1981 BMW M1 Procar. Plus mraky dalších vylepšení.

Build 296 (6/9/12, Junior+):
Kód: Vybrat vše
Added lock for non-available vehicles by status
Online sessions:
* Changed debug outpuf of certain state information to print textual name of the state instead of numeric value
* Lobby setup request message has new parameters that specify that the sender wishes to receive. (Until now the only option was everything.)
* Admin will auto-assign user setup for newly joined users that will be used before the new member will send their requests. This will ensure that an admin always has full valid setup
* Improved the protocol for distributing setup of a user that joins a session in the lobby. There were a few situations where the user’s setup would not reach the admin and/or some members, these now work properly.
* User setup validated by admin will overwrite my local preferred setup, if it was changed during validation
* Race load syncing up to transition to data loading (work in progress)
* Renamed some events so that all event names follow the same naming convention
* If host migration happens at any point during load sequence, the new admin will request state update from all members and all members will send the update to the new admin
* Debug menu commands to join or create a session will not assert when not joined to a server, instead they will print an error.
Restructured damage manager to handle initialisation of damage brushes slightly later during boot sequence, so that memory trace module would be ready
Changed vehicle flow to use higher level discipline filter – uses ‘vehicle shape’ rather than ‘vehicle class’
Added an ‘All’ option to the dicipline menu
Formula Rookie: Set steering wheel to be removed when option is selected
Connecticut Hill crowds – added initial sitting crowds
Capitalization added to Main Menu and Quick Solo pages, Show Ghost button hidden until supporting code is available
Caterham Classic: set to road class
Texturebrightness tweak bathurst
Monterey, static objects – fixed intersecting assets with new addons
Pagani Huayra: Adjusted for understeer. Increased front tyre stiffness, adjsuted roll stiffness. Increased decell torque on the engine for more lift offoversteer along with a decell diff change
Adding track.lod file to avoid most obvoius tree popups at Jin Ding
Fixed cockpit exposure for the BMW M1 and the two Paganis
Fixed seat adjustment limits for the two BMWs
Default livery colour for BMW changed to white
Add BMW M1 and BMW Z4 GT3 to vehicle list
BMW Z4 GT3: initial animation pack1
Bumped version of all vehicles for Friday’s stat reset
Added national flags: 6 variations
Added Z4 GT3 and M1 AI engines (plus compression and distortion dsp)
various dsp and level tweaks
Tranny volume increased
When going into the Setup page from the Quick Solo page the parameter is now set to 1 instead of 0 (previous)
New Track Photos taken by the WMD community
Tweaksx to dsp curves, engine pitch and rev limit
Track logo added to Quick Solo page, track map now at correct size, added Ginetta to the manufacturer logos on the splash screen
Fix for one more spotlight bug
Formula Rookie: added suspension animation source max files
Adding exhuast res, distortion and latest load curves
Monterey. Tweaked textures.
Trackside truck aniso fixes as requested on the forum
Fixed ‘go back’ issues with vehicle select flow
Adding exhaust resonation sound
New BMW exports
New Bathurst export
New Belgian Forest export
New Bologna exports
New Eifelwald exports
New Jin Ding export
New Monterey export
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Re: Project Cars

Příspěvekod Hanz.77 » 10.9.2012 22:38

Jen co se zabydlím v novém baráčku s novou herničkou tak kupuji novou mašinu a project Cars do ní hned lupnu jsem na to fakt zvědavej. :-)
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
 
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
PSN ID: GT-Racing-cz_H77

Project Cars

Příspěvekod osiwaru » 17.9.2012 20:55

Na náš web jsem pro případné zájemce popsal jak se dostat a za jakou cenu k Project CARS.
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

PC vs konzole

Příspěvekod osiwaru » 19.9.2012 13:14

Pokud jsou nějaké otázky na to, jaký bude rozdíl mezi verzi na PC a na ostatní konzole, snad vám napoví tento článek.
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project Cars: No Comment

Příspěvekod osiwaru » 20.9.2012 00:48

Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project CARS

Příspěvekod osiwaru » 21.9.2012 23:41

Jedno z dalších videí do komunity kolem Project CARS.
Uživatelský avatar
osiwaru
 
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Project CARS

Příspěvekod markoduno » 22.9.2012 07:47

nádherné video. To se musí nechat.
Uživatelský avatar
markoduno
  
  
 
Příspěvky: 1992
Registrován: 21.3.2012 23:18
Bydliště: Čáslav - dílna za garáží
PSN ID: GT-Racing-cz_MK

Další

Zpět na ostatní závodní simulátory a hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron