Playstation GT CUP 2014

diskuze k aktuálnímu ročníku
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
PSN ID: GT-Racing-cz_H77
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Hanz.77 »

Ok Toyi nahodím sem obě dvě. Nechtěl jsem aby to bylo rozstrkané na dvě diskuse. Jinak to najdeš v komentářích pro PlayStation GT-CUP 2014.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
PSN ID: GT-Racing-cz_H77
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Hanz.77 »

Hanz.77

Vloženo Únor 14, 2014 v 9:30 PM


Rozhodnutí organizátora a pořadatele:
„Když v motorsportu nejste první , jste poslední. Neexistuje žádná odměna za největší pokrok, za čas strávený ve větrném tunelu nebo nejlepší party v paddocku. Počítá se jenom vítězství . Když to poděláte, tak to poděláte. Ovšem když zaváháte na začátku sezony, ve většině forem motorsportu to můžete napravit v dalším závodě.“

Na začátku před námi stála nová sezóna a také nová verze hry Gran Turismo. Dal jsem kolem sebe dohromady pár lidí ( Majkl- testy tratí a výběr aut, Markoduno a Kuba98 – propozice penalizace, Toyripper a Osi – IT poradci ) a samozřejmě jsme se toho ujali. Byla by škoda nechat padnout už tak zajetý celoroční šampionát, který ( a to se nebojím říci ) je nejprestižnější mezinárodní akcí roku v komunitě hráčů Gran Turismo u nás . Z předchozích ročníků jsme měli mnoho odzkoušených variant jak šampionát udělat. V potaz jsme vzali i zpětnou vazbu od vás hráčů, aby jsme šampionát zatraktivnili. Což jsem si myslel že se povedlo. Ale pak po přípravných závodech se objevilo spousta ALE. Tak a teď stojím před docela těžkým rozhodnutím . Pojedeme na light damage? Co s lagy ve hře? Co se závodními gumami, když po zajetí do boxů jsou o 2 s pomalejší? Co se stane, když pojedeme na light damage? Přibude práce komisařům? Co se stane, když pojedeme heavy damage? Ubude pilotů v šampionátu? Tohle všechno jsou otázky, které mi běhali hlavou celý týden. A nakonec jsem se rozhodl. Tomuto šampionátu jsem věnoval už tři měsíce svého času , svých peněz a využil jsem i své kontakty k tomu, aby CUP zůstal co nejprestižnější záležitostí. A tou taky zůstane. Obětoval jsem tomu já (a ne jenom já) spoustu času a proto vás žádám o shovívavost a berte mé rozhodnutí takové jaké je. To co nám hra připravila víme všichni.

Pojedeme Heavy damage – S tím, že místnosti se budou zakládat jenom pro přátele tak jak bylo ze začátku vypsáno v propozicích. Po vypadnutí jakéhokoliv pilota v průběhu závodního večera bude mít admin za povinnost přeložit místnost pro zbývající počet lidí ve skupině. Zamezí se tím nežádoucím lagům ze strany nezvaných příchozích. Skupiny pro závodní večer se budou zakládat v tomto složení : 1.skupina – 10 pilotů, 2. skupina – 10 pilotů, 3. skupina – 13 pilotů. Omezí se tak možnost kontaktů (lagům) v první a druhé skupině, kde se jede dost na krev a kde se honí každý bod. Jelikož vyjádření na fóru jsem četl pouze 3 pro light damage a dvě pro heavy, tak mi z toho vyplívá, že spousta lidí se k tomu nevyjádřila a ani se vyjádřit nechce nebo je jim to jedno. Pár názorů zaznělo jako jet light damage a když někdo lagne, podá se protest s tím, že podávající upne video na youtube a oznámí komisařům, že to byl lag. Ti pak video shlédnou a vyhodnotí situaci. Nebo jakmile dojde k poškození jiného vozu, podá se protest a předělají se penalizace a bude následovat velice tvrdý trest např. 120s v závodě nebo průjezd boxy v příštím závodě. Vše toto jsem zvažoval a vyšlo my z toho, že by přibylo takové práce pro komisaře, že by jsme se penalizací mohli dočkat až tak na začátku dalšího závodu. Nehledě na to, že komisaři tuto práci dělají pod vedením Marka dobrovolně a nevím, zda-li by tento nápor protestů ustáli vyhodnotit. Výsledky a penalizace máme v tomto CUPu nastaveny jako na vysokou prioritu. A chceme je mít vyhodnoceny nejdéle do 4 dnů po odjetí závodu. Dále jsou ty tvrdé tresty. Tím by jsme asi také odradili spoustu pilotů, kdybychom jim ve dvou závodech za sebou dali tvrdý trest, tak si myslím, že by také odešli. S tvrdými tresty by jsme museli přepracovat celé propozice, které jsou do teď nastaveny. Což bylo do 5 pracovních dnů nemožné. Argumentů proti heavy damage jsem slyšel dost. To samé jsem ale slyšel i o light damage (není důvod potom jezdit čistě a dávat si pozor, vše vyřeší protest, je to nuda jezdit light nemám důvod se zlepšovat natož něco trénovat před závodem, light za chvíli omrzí a za čtvrt roku to ani jezdit nebudu, atd.). Ty to argumenty byly pro mne asi ty nejdůležitější. Bylo to těžké rozhodnutí, ale přesto si myslím že light damage by akorát uškodilo atraktivitě šampionátu. Laťka předchozích ročníků je nastavena vysoko a vysoko ji chceme také udržet! Myslím si, že jsme dost vyspělí piloti a umíme jezdit hlavou, takže se i s tímto problémem dokážeme vypořádat.

Problém s pneumatikami – Pneumatiky pro daný závod zůstávají stejné tak, jak je napsáno v propozicích. Vzpomeňte minulý CUP, kdy jsme si při velké míře opotřebení museli počítat palivo. To je v GT6 již opraveno. Tak teď si budeme muset spočítat, na kolik kol se vyplatí zůstat na trati. V tomto zas tak moc velký problém nevidím. A pokud se stane, že to někam pošlu a auto rozbiji a v závodě skončím na posledním místě, tak pak mám šanci na reparát ve druhém – kratším závodě, kde budu startovat z prvního místa a závod je bodován stejně jako první. Na to se myslelo a bylo to tak i zamýšleno.

Problém z kvalifikací – Kvalifikaci pojedeme tak, jako jsme ji zajeli v posledním přípravném závodě. Při založení místnosti bude místnost založena na Trénink/Kvalifikace/Závod. Kvalifikace je nastavena na 10 min , závodit každý sám. Závod je nastaven na 1 kolo. Pro zjištění výsledků je potřeba odjet to jedno nastavené kolo. Pak se zobrazí výsledky kvalifikace všem. Je to přehlednější a hned má každý k nahlédnutí svůj čas. Výjimku budou tvořit pouze závody „Endurance“, kde bude kvalifikace nastavena na 15.min.

Otázky kolem bodování – Bodovací systém je nový a nebyl použit v žádném z předchozích šampionátů. Z toho jsem měl ze začátku obavy, ale nakonec jsem rozhodl, že už ho nechám tak jak je v propozicích.

Slovo na konec :

Poškození – heavy damage,

Pneu – tak jak je stanoveno v propozicích

Kvalifikace – každý sám viz popis nahoře

Bodování – zachováme tak, jak je v propozicích

Toto je mé rozhodnutí ze strany organizátora a pořadatele Playstation RGT CUP 2014. Prosím všechny zúčastněné, aby toto rozhodnutí vzali v potaz. Rozhodování věřte nebylo lehké. Jede se o hodnotné ceny, tak nezapomeňme, že náš sponzor také chtěl, aby měl šampionát svou atraktivitu. Tím končím a uzavírám jakoukoliv diskuzi či debatu ohledně poškození, pneu, kvalifikace a bodování. Pokud budou mít někteří účastníci s tímto rozhodnutím nepřekonatelný problém, doporučuji jim zvážit svou účast v CUPu. Nerad bych se dočkal celoročního rýpání a nejapných poznámek ohledně systému závodů. Buď se s nedokonalostí hry a pravidly letošního CUPu smiřte a nebo se raději odhlaste. Nic není bez problémů a ani tento a ani ty minulé nebyly. Bylo by to hezké, ale PD nám v organizování takovýchto šampionátů moc prostoru nedává, nebo na to ani nepomýšlí, že by něco takového šlo udělat. Ale o tom by jsme mohli polemizovat a diskutovat zase dlouho. Na konec poprosím komisaře aby vše upravily v propozicích.

Za organizátorský team přeji hodně štěstí v závodech a na trati. Doufám, že se hře přizpůsobíme bez dalších obtíží a šampionát si pěkně užijeme.

Děkuji

Hanz.77


Vloženo Únor 16, 2014 v 11:13 AM


Na základě dalšího testování vznikli problémy s připojením do místností “ Jen pro přátele “ tak místnosti se budou zakládat jako „Veřejné“ – „kvalita závodu vysoká“ tedy přesně podle doporučení. !!!! Po vypadnutí jakéhokoliv pilota v průběhu závodního večera bude mít admin za povinnost přeložit místnost pro zbývající počet lidí ve skupině. Zamezí se tím nežádoucím lagům ze strany nezvaných příchozích. Skupiny pro závodní večer se budou zakládat v tomto složení : 1.skupina – 10 pilotů, 2. skupina – 10 pilotů, 3. skupina – 13 pilotů.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
PSN ID: GT-Racing-cz_H77
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Hanz.77 »

Hanz.77

Vloženo Únor 25, 2014 v 10:27 AM


Vážení účastníci PlayStation GT CUP 2014
Samozřejmě jak jsem slíbil musím reagovat na vaše komentáře
Celý CUP 2014 byl postaven na zpětné vazbě od vás hráčů, to co nám nová verze hry přinesla víme asi všichni. Nářky typu že vás nikdo neslyší nebo neposlouchá nejsou pravdou. Slyší , poslouchá a představte si že dokonce i čtou. A nečtu to jenom já. Jen se zeptám? Když jste se přihlašovali do CUPu přečetli jste si pořádně pravidla a propozice? Mě se zdá že ne. Pravidla a propozice jste odsouhlasili již s přihlášením do celého CUPu. Pak následovali další dlouhé tři týdny kde jste se ke všemu mohli vyjádřit a v přípravných závodech otestovat. Ti z vás kdo se po přípravných závodech ozvali že by se něco mělo změnit bych jednoduše spočítal na prstech jedné ruky. A z toho jsme si měli vzít nějakou další zpětnou vazbu? No nic. Zpětnou vazbu samozřejmě dostaneme až když se rozjede první závod a strhne se přestřelka jak je to vše na h…o. Tak moment. Pravidla a propozice si přečetl a schválil také sponzor a jestli si někdo myslí že sponzor nesleduje to co se děje v CUPu tak je na velkém omylu. Ty časy kdy se jel GT CUP a mohlo se upravit tohle či tamto v průběhu šampionátu, jen pro to že to někomu nevyhovovalo jsou už pryč. Se sponzorem samozřejmě jednám a brzkých dnech se dozvíte stanovisko jak ze strany sponzora tak i ze strany organizátora.
Děkuji za pochopení.
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
ToyRipper
 
 
Příspěvky: 552
Registrován: 15.1.2013 16:36
PSN ID: ToyRipper

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od ToyRipper »

OK, dikes. Na hlavnim webu to nemuzu najit :roll: asi slepnu a blbnu uz no :)
Beru v potaz, neni to zcela dle mych predstav, ale rozhodne pokracuji.
Potaji budu doufat, ze PD neco delaji a se slibovanym unorovym updatem co prijde v breznu/dubnu hru poladi.
Mnoho stesti v zavodech kluci!
Uživatelský avatar
Substance242
Příspěvky: 141
Registrován: 20.1.2013 23:24
PSN ID: Substance242
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Substance242 »

Inak F1 z Kanady a USA sa pôjdu počas Cupu (8.6., 2.11. - že sa im tam chce lietať dvakrát... (Brazília je po USA)), tak ale vždy je tu racingfor.me a nahrávanie, a kto vie ako vlastne bude táto sezóna vyzerať. Ja uprednostním Cup. :-)
Uživatelský avatar
eddie
 
 
Příspěvky: 744
Registrován: 22.3.2012 07:05
PSN ID: GT-Racing-cz_EM
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od eddie »

18.5.2014 - Circuit de La Sarthe 2013

Dochází k úpravě propozic pro nedělní závod. :!:
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
Uživatelský avatar
balis
 
 
Příspěvky: 263
Registrován: 22.3.2012 08:20
PSN ID: GT-Racing-cz_MB
Bydliště: Ústí nad Labem

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od balis »

Ted me tak napadlo:Co dat na posledni zavod v cupu na nurbu misto toho"stareho" BMW ten novy koncept.Hmmm??
Báli se Bálise?
Uživatelský avatar
eddie
 
 
Příspěvky: 744
Registrován: 22.3.2012 07:05
PSN ID: GT-Racing-cz_EM
Bydliště: Ústí n/L
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od eddie »

Vyzkoušel jsem tu Audinu na Brands Hatch a musím říct, že horší výběr tratě a auta jsem ještě snad v žádném závodě nezažil...v základním nastavení je to absolutně neovladatelné....po lehkém štelungu a přidání 50 kil na předek se situace moc nezměnila :(

Jestli má někdo vyzkoušen nějaký recept jak se s tímto autem na této trati aspoň trošku pobavit....mohl by to sem nahodit...přidat kila nebo ubrat výkon...jiné pneu...cokoliv co z toho udělá zábavu pro širší jezdeckou skupinu. ;)
GT není hra...GT je životní styl.[/size]
Uživatelský avatar
ToyRipper
 
 
Příspěvky: 552
Registrován: 15.1.2013 16:36
PSN ID: ToyRipper

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od ToyRipper »

Mne se to podarilo po par hodinach nadavani celkem stabilizovat.
Pokud se pamatuju tak vaha dopredu, predek tvrdej a nizko, zadek mekkej a vysoko.
Pritlak zadek maximum a predek o trochu min.
Odklony apod. na minimum.
Good luck!
Uživatelský avatar
Hanz.77
  
  
Příspěvky: 1654
Registrován: 24.3.2012 20:08
PSN ID: GT-Racing-cz_H77
Bydliště: Nurburgring, Le Mans,Monza,Spa,Brno,
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Hanz.77 »

No sladit tuhle mrchu je fakt trochu oříšek ale zase na druhou stranu když se to povede tak je to docela zábavné. ( asi jako ze Zondou třeba na Fuji). :lol: ;)
Paddockforum
RB8 1:24, RB6 1:20, Williams FW13B Renault 1:20,Audi R10 TDI 1:24,Ferrari F310B 1:20,Ferrari F10 1:24,
Poslední dokončeno:
Wolf WR1 F1 - Tamiya 1/12
Rozestavěno:
McLaren MP4/6 - Tamiya 1/12
Uživatelský avatar
Substance242
Příspěvky: 141
Registrován: 20.1.2013 23:24
PSN ID: Substance242
Bydliště: Kysucké Nové Mesto
Kontaktovat uživatele:

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od Substance242 »

Žiadnu paniku, len aby vám náhodou Microsoft nezrušil tímovú spoluprácu nad kvalifikačnými XLS...
http://www.lupa.cz/clanky/onedrive-omez ... e-skupiny/
Uživatelský avatar
osiwaru
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od osiwaru »

Skupina není třeba.
Uživatelský avatar
osiwaru
Příspěvky: 1406
Registrován: 21.3.2012 21:50

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od osiwaru »

Sem tam sleduji diskuzi ke GT Cupu a v posledním závodu jste jeli s Audi R8 LMS ultra '12. Hodně lidí tam psalo, jak se to nedá ovládat apod. Proč jste nepovolil třeba ASR (kontrola trakce), takové vozy, to běžně mají.
Uživatelský avatar
balis
 
 
Příspěvky: 263
Registrován: 22.3.2012 08:20
PSN ID: GT-Racing-cz_MB
Bydliště: Ústí nad Labem

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od balis »

Osi.To auto nebylo přetáčivé díky nějakému brutálnímu výkonu,ale kvůli"špatnému" vyvážení.Chtělo to opravdu si s tím pohrát.Ale jak psal Markoduno....tady to chtělo více citu při volbě auta.Někomu se to určitě líbilo...že Dereku :mrgreen:
Báli se Bálise?
derek
Příspěvky: 74
Registrován: 22.3.2012 13:30

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od derek »

ja ja, to je moje :lol:
Uživatelský avatar
speedy
 
 
Příspěvky: 1365
Registrován: 22.3.2012 10:16
PSN ID: speedy_GTracing
Bydliště: Čáslav

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od speedy »

GT CUP 2015 po novém: třeba takto :?:
Uživatelský avatar
ToyRipper
 
 
Příspěvky: 552
Registrován: 15.1.2013 16:36
PSN ID: ToyRipper

Playstation GT CUP 2014

Příspěvek od ToyRipper »

V tom videu nejak vypadl zvuk ;)
Odpovědět