Stránka 4 z 6

GT Academy 2014

Napsal: 22.7.2014 18:54
od speedy
hanzi sry, ale 4GB z ulozny tahat rychloatí max300kb nebudu. Proč pro takové velikosti vybíráte nejdražší úložnu :roll:

GT Academy 2014

Napsal: 22.7.2014 21:34
od osiwaru
To jo no. Navíc by to chtělo zapracovat na trochu profesionálnějším PR.

Jinak, na úpravu, resp. na převod do nějakého rozumného kodeku je vynikající Handbrake.

GT Academy 2014

Napsal: 22.7.2014 21:57
od Hanz.77
Na profesionální PR to zpracuji hned jak na to budu mít čas. A hlavně až se třeba s tím handbreak naučim. :-)
Dnes byla ješte spousta starostí s Majklovo GT Academy a s tím co bude dál. Takže až ted se dostávám na shlédnutí replay obou závodů a jdu napsat vyjadrení komisaře. At se zítra večer mohou nahodit výsledky. Ale jestli se chce toho PR zpracování chopit místo mě klidně může. :-)

GT Academy 2014

Napsal: 25.7.2014 08:16
od speedy
zprávy z tisku:

Evropský Race Camp (Silverstone) prý proběhne od 29. července do 6. srpna a zúčastní se jej 42 nejtalentovanějších hráčů Gran Turismo 6 z 12 evropských zemí.

GT Academy 2014

Napsal: 25.7.2014 08:19
od Hanz.77
To už víme. Majkl odlétá 28.7.2014.

GT Academy 2014

Napsal: 25.7.2014 09:05
od Redjous75
Kurňa to nabírá pěkně na obrátkách. :D

GT Academy 2014

Napsal: 25.7.2014 22:29
od pavel67
do 3.8. jsem v Chorvatsku - mějte se tu a Majkle - držím palce :!:

GT Academy 2014

Napsal: 25.7.2014 22:38
od Majkl
jop, díky a užij si dovolenou

GT Academy 2014

Napsal: 30.7.2014 15:21
od markoduno
Pro ty, kteří nechodí na hl.stránku sem dávám odkaz.
Majkl

GT Academy 2014

Napsal: 5.8.2014 11:37
od ToyRipper
Nikde nejsou zadne zpravy.... Az dnes jsem se docetl....

Day 3 eliminations included the following finalists:
Benelux - Kenny Herremans (Bel)
France - Mickaël Peeters
Iberia - Cristian Manzano (Esp)
Italy - Pietro Punzo
Russia - Vitalii Berchikov
SwePoCzech - Michal Šmídl (Cze)
UK - Shane Green

Takze se Majkl dostal do tretiho dne.
Urcite gratulace a doufam se mu to podari nekde zurocit v realracing.
Good luck!

GT Academy 2014

Napsal: 5.8.2014 12:05
od Kuba98cz
Je vidět že nesleduješ hl. stránku :D Tam je každý den nával nových informací... ;)
http://www.gt-racing.cz/gt-academy-2014 ... /#comments

Re: GT Academy 2014

Napsal: 5.8.2014 13:59
od ToyRipper
Do pytle, ja netusil, ze k tem clankum je i diskuze!!! Aaaaj.
Pekne jsem si pocetl ted. Tesim se az nam na LANce Majkl povyklada osobne zazitky.
Svezeni na Silverstone musela byt proste parada.

GT Academy 2014

Napsal: 5.8.2014 17:29
od Hanz.77
Prozradím jenom něco málo. No ono jde o to jestli bude mít Majkl na LANku vůbec čas. Aby jsme my nemuseli jet někam za ním. :o ;)

GT Academy 2014

Napsal: 5.8.2014 17:43
od markoduno
určitě se na místě vyskytují zvědové různých stájí 8-)

GT Academy 2014

Napsal: 6.8.2014 07:50
od ToyRipper
Hanz.77 píše:Prozradím jenom něco málo. No ono jde o to jestli bude mít Majkl na LANku vůbec čas. Aby jsme my nemuseli jet někam za ním. :o ;)
Aaaaaha! No tak mu zavolame a budem se na nej divat v televizi :)

GT Academy 2014

Napsal: 6.8.2014 07:57
od Hanz.77
Uvidíme Toyi. Nechci nic zakřiknout. Michal nám to poví sám až přijede. Ale voláme si každý den a každý den si tam kluci náramně užívají. Asi by mi ani nevadilo, že bych vypadl hned v prvním kole. Protože i program pro vypadnuté je jak to slyším docela super. :-)

GT Academy 2014

Napsal: 6.8.2014 08:18
od ToyRipper
O tom ani nevaham. Je mi jasne, ze tyden straveny tim ze blbnes v autech nema chybu :)
Bohuzel si o tom muzu nechat zdat :|

GT Academy 2014

Napsal: 9.8.2014 21:55
od Majkl
Moje vyjádření, fotky a další věci na mém fb profilu.

https://www.facebook.com/majklms

GT Academy 2014

Napsal: 9.8.2014 22:45
od markoduno
ctrl+c a potom ctrl+v. Někteří facebook nemají, ale jinak pěkné a gratuluji ;)

Michalova zpověď:
GT Academy 2014 - Silverstone Race Camp. Můj pohled na celou věc

V úterý jsme měli základní fitness test a kontrolu u doktora. Také jsme si zkusili velikosti kombinéz, bot a dalších věcí. Samozřejmě hromada interview nesměla chybět. Celkově byl den hodně dlouhý a celkem nudný. Moc se toho nedělo a těšili jsme se na další den.

Ve středu byl první pořádný den. Bylo nám řečeno, že si ráno máme vzít fitness kit. Všichni z týmu jsme očekávali, že si půjdeme nejspíše zaběhat nebo nás čeká další test, podobný tomu, který jsme měli v předchozím dni. Dorazili jsme na místo a zjistili jsme, že nás čeká Assault Course (vojenská zkouška), která měla přes dva kilometry. Na videu je hezky vidět, o co šlo: https://www.youtube.com/watch?v=lUNYD1G ... Cy-YUqPRoQ

Hromada modřin po dokončení, ale sladký pocit výhry v týmu. Skvělé nakopnutí na začátek. Pak hned rychlá sprcha, převléknout do racing kitu a směr Stowe Circuit (součást Silverstonu). Čekal nás Benchmark Test, měli jsme čtyři kola v 370Z Nismo. První tři kola se neměřili, abychom si zvykli, a v posledním kole jsme na to museli šlapat a zajet svůj best lap. Přistoupil jsem k tomu rozumně, abych neudělal zbytečnou chybu. Nevěděli jsme časy a tušili jsme, že nás dnes nebo zítra bude čekat vyřazování.

Poté nás čekala jiná konfigurace okruhu (Silverstone International). Dvě auta - Nissan GT-R a 370Z Nismo, vedle nás instruktor a v každém autě zase tři nebo čtyři kola, měli jsme poslouchat, co nám říkají. Řekli mi, že nemám být tolik agresivní a tak jsem to začal zlepšovat. Celkově si troufám říct, že mi to šlo.

Po ježdění jsme měli oběd a vyrazili na oválový okruh nedaleko Silverstonu. Čekal nás týmový závod ve starých Micrách, které jsou přizpůsobené na tento typ Stock Car závodů. Zavařené dveře, žádné zrcátka a co nejvíce odlehčené. Tento závod jsem rozjížděl. Startovali jsme první, ale moc jsem protočil kola na startu a předjeli nás kluci z Beneluxu. Pak jsem držel druhou pozici, auto vůbec nejelo, žádný výkon oproti ostatním, stav našich gum byl také všemožný, jen ne dobrý. Nevzdávali jsme to a věděli jsme, že s tím nic neuděláme. Drželi jsme druhé místo, ale nakonec skončili třetí. Užili si hodně srandy a vyzkoušeli něco nového.

Na další ráno nám bylo řečeno, že si máme opět vzít fitness kit. Pak jsme byli ale hodně překvapeni, že se začalo vyřazovat. Josef Král řekl, že se skupina podle benchmarku dělí po trojicích. Po tomhle mi začali pracovat nervy, každému z nás něco řekl. Byl jsem v té skupině od 4. po 6. místo. Nakonec vypadl Polský soupeř. Po tomhle jsem věděl, že nesmím tolik přemýšlet a hned na to šlapat.

Po vyřazení jsme se odebrali na okruh v Bedfordu. Jezdili jsme s formulí Jaguar, plackou a Caterhamem. S každým autem jsme měli jinou konfiguraci okruhu, byla potřeba si co nejrychleji zvyknout. Trochu jsme s druhým Čechem Antonínem Bláhou zaostávali za Švédy a druhým nevyřazeným Polákem. Byl jsem ale rychlejší než Antonín a začal se pomalu přibližovat k této skupině. To jsem potvrdil při jízdě zručnosti s Caterhamem, kde jsem stanovil druhý nejrychlejší čas ze skupiny. Užili jsme si to hodně, ale den ještě nebyl u konce. Jeli jsme do Londýna točit úvodní videa a další věci. Do postele jsem dostal asi ve dvě ráno a v osm jsem měl být zase připravený.

V pátek přišel můj osudný den. Dopoledne jsme se točili kolem kuželů, dělali osmičky v Caterhamu. To mi šlo a byl jsem spokojený. Měli jsme pit-stop challenge. Polák získal imunitu a tak jsme byli ve dvou týmech (Švédsko vs. Česko) Jeden začal měnit kolo, druhý musel čekat, než kolo vymění. Jako první měnil kolo Tonda, ztratili jsme na Švédy asi tři až čtyři vteřiny, tak jsem se to snažil nahnat na trati, ale bez šance. Do boxů jsme zajeli víceméně ve stejném rozestupu. Vyskočil jsem z auta a začal jsem měnit kolo. Nervy byly na místě a trápil jsem se s tím. Závod jsme prohráli a jeden z nás musel „jet domů“. Přišla otázka od Johnnyho Herberta na každého z nás „Proč bychom si tě měli nechat v této soutěži?“

Byl jsem prostě rozebraný z té prohry a nedokázal jsem mu odpovědět. Přitom jsem se neměl čeho bát, po vyřazení mi bylo řečeno, že kdybych odpověděl jinak, tak bych v soutěži pokračoval. Odpověděl jsem ve stylu: „Nevidím důvod, podělal jsem to.“ Na řadě byl Tonda a věděl přesně, co má říct. Dvě minuty se radil Johnny s naším koučem Josefem Králem a šli jsme na „kobereček“. Už jsem trochu tušil, když první věta byla, že se jim tento „přístup“ nelíbí. Ponechali si Tondu a já skončil. Frustrace a smíšené pocity. Do teď nechápu, proč jsem řekl, to co jsem řekl. Myslím si o tom ale své.

Každopádně moc děkuji Nissanu, Polyphony Digital a všem za jejich program GT Academy. Poslouží mi to jako skvělá reference do budoucna, mám teď hodně plánů a nápadů, kam bych mohl v budoucnu směřovat. Osobně jsem načerpal hodně zkušeností ve všech směrech a zlepšoval se v technice jízdy. Trochu mě ještě furt mrzí, že jsem vypadl tímto způsobem, ale beru si z toho ponaučení.

Nemá cenu věšet hlavu, musím makat dál, a pokud vytrvám, tak věřím, že se mi můj sen splní. Zůstávám motivovaný, protože vím, že do motor sportu vedou i jiné cesty.

Dlužím „sorry“ všem, kteří mě podporovali, ať už finančně nebo psychicky. Je to ale život, každý z nás má svoje up n’ down momenty.

GT Academy 2014

Napsal: 10.8.2014 14:30
od novcze
Majkl měl říct, že tam přišel auta řídit a ne měnit kola ... ale to by mu asi taky moc nepomohlo :lol:

V každém případě úspěch dostat se na Silverstone, takže gratulace Majklovi.


btw. vyhrál to nějakej 22-letej frantík, co chtějí s takovýma staříkama dělat, asi do endurance závodů či co ... ale chápu, je to soutěž a prostě vyhrál.
A co Pepa Králů neříkal, že by taky někde něco jezdil, když je ten profesionální jezdec?