Při víkendové návštěvě u speedyho jsem si dal v GT trať Miedfield a super. Trať je prostě legenda ač je zajímavé že nijak není ničím zvláštní, ale přesto se najdou místa dosti zásadní a to první esíčka, které určí rychlost do stoupání a stejně tak ostrá vracečka u spodního tunelu - tam je zase dosti důležité trefit brzdnej bod rychlost a plynulost průjezdu zatáčkou, když právě výjezd ze zatáčky zase určí dostatečnou rychlost na celou cílovku, pač jak víme poslední esíčkou za tunelem se dá projet pod plným plynem. No bude to asi parádní závod na 125kol.
Docela zajímavé by bylo na téhle trati pustit možnost týmového nastavování vozu. Prostě každý tým by si vůz prostě odladil a taky by se mě líbilo kvalifikace v systému každý každý člen týmu by si zajel jedno zaváděcí kolo a jedno ostrý bez ohledu na chyby prostě dostat co nejrychleji auto za cílovou čáru a součet by rozhodl o pořadí a to ještě tak že by se dalo kvalifikovat systémem průběžně během lanky až do termínu závodu. To znamená, že pokud by pilot cítil, že si chce odjet kvalifikační kolo oznámil by to komisaři a ten by jízdu zhlédnul a zapsal . Taková kvalifikace je pak i celkem napínavá tím, že jednak má pilot kolem sebe diváky

a i tím, že je tam tlak na jedno čisté kolo.
Každopádně ťik, ťak ........ ještě měsíc a pár dní. Kuwa jak se těším
