Jak to napsal Sergej. Přesně toto se nám stalo v prvním ročníku. Vztekal jsem se jako čert, ale nakonec jsem to uznal a od té doby nemám v tomto směru jediný prohřešek (zatím
Věřím, že příště si na to dají všichni pozor.



Neptal jsem se, proto že mě taková varianta právě ani nenapadla. Napadla někoho jiného z pilotů??? ...asi by se zeptali.eddie píše: Je veliká škoda, že čtrnáct dní které jsme mezi závody měli se nikdo dopředu na tuhle konkrétní problematiku tady v diskuzy nezeptal.

speedy píše:autopilot tě chvilku před tím pustí ze spárů. V týhle divný hře stačí najet krokem na 1mm trávy a už jsi v nekontrolovaných hodinách... Proto píšu o neúmyslném najetí na závodní dráhu.
Každý má možnost si výjezd z pitu vyzkoušet. Dejte na to pozor, tohle je fakt hnus.... Sám to mám vycvičený a stejně jsem si v půlce závodu rozbil pravý předek o zeď za boxy
A co se týče německého okruhu - probereme to v novém vláknu, které se bude týkat daného okruhuspeedy píše:upřesnění nájezdu a výjezdu z PIT STOPu v závodě Daytona RC...
Při puštění prostoru pro pit stop se snažte svou rychlost nepřehánět. Zejména na začátku a hlavně na konci dodržujte bílé čáry. Jejich přejetí bude penalizováno.... Doporučujeme vyzkoušet a dostatečně natrénovatupřesnění propozic píše: -vjezd do pitu "přímo z trati v plné rychlosti" není povolený
- za vjezd do pitu "příliš vlevo" vás hra odmění nedobrovolným "drive through"
- správný vjezd do pitu: dostatečně včas se zařadit za žloutou čáru, do pitu vjíždět co nejvíce z pravé strany (tlustá žlutá čára bude uprostřed vošeho vozu.![]()
Bude proveden GRID POSITION START , pozor na příliš velký prokluz kol...

otázka penalizací je uzavřena. Pentle už jsou zohledněny v souhrnu výsledků....Karelpipa píše:Takže tresty platí? Já abych si to správně připočetl.