Na store dali demo PC2 tak mi to nedalo a musel jsem to zkusit. Pokud jste velkými fanoušky této hry, dál ve čtení raději nepokračujte..

Sice nejsem moc spokojený s chováním auta na obrubnících v GTS, ale PC2 to posunulo na novou úroveň, respektive je to ještě tak 2x horší. Auto se při přejíždění obrubníků chová, jakoby jste přejížděly nějakou houpačku, místo nějakých vibrací. Nebo to někdy vypadá, že jsou obrubníky pouze namalované. Zpětná odezva do volantu 0.
Chování auta na asfaltu je takové zvláštní, mám pocit, jakoby se pneu nedotýkaly asfaltu a auto doslova plulo nad tratí. Měl jsem docela problém vyjet ze zatáčky powerslidem, respektive se auto spíš tak podivně kroutí a skoro vůbec není cítit.. Jediná věc, která vypadá uvěřitelně je, když se jde tvrdě na brzdy, to se jim opravdu povedlo! Ale na druhou stranu jsou auta při brzdění a mírném zatočení vybavena brutální přetáčivostí, asi opět kvůli tomu, aby to "vypadalo".
V demu je závod s Ferrari GT3 na vodě, na což jsem se skutečně těšil. Mokrá trať vypadá super, hlavně louže, které vypadají skutečně uvěřitelně. Louže jsou hezky zpracované mezi vnitřním obrubníkem a asfaltem, když se na ně najede tak ho to náležitě potrestá. Osychající stopa též super, za to palec nahoru! Ale jinak.. Vůbec nechápu, pro koho se ta hra vlastně dělá. I na vodě se to auto musí chovat tak debilně, že to uřídí i dement s IQ delfína? Nejvíc mě dostává, že auto ani při největším lijáku nezahrabe ani na první rychlostí stupeň!!! To jako vážně? (nemám na mysli rozjezd z 0) Asisty mám samozřejmě vypnuté. Jízda mimo trať, respektive když přejíždím jednou částí auta ten umělý trávník za obrubníkem auto vůbec, ale vůbec nerozhodí, natož abyste dostali alespoň smyk (za deště)!!! Tohle snad ani není možný! V GTS to někdy prohrábne i na trojku a to na suchu! Natož až tam přidaj déšť tak jsem zvědavej, kolik to uřídí lidí a jak všichni budou nadávat jak je to nereálný a že se to nedá řídit. No ale i teď na suchu, při obtížnosti řízení jaké je, tam má 80% lidí zaplou minimálně TCS..
Jinak jsem si ještě všimnul, že je defaultně nastavená deadzona na 1. Je vidět, že si vývojáři opravdu věří..

V PC1 se auto při nastavení deadzony na 0 nedalo udržet v přímém směru. To se ale tady podařilo vyřešit a s nastavením na 0 žádný problém není. O to víc nechápu default na 1!
Nakonec menší shrnutí: PC2 je pro delfíny nebo pro děti do 6-ti let, GTS je docela dobrej balanc a konzolovým simulacím vévodí AC.