Hanz a Lůca
A banda “lepičů”


Sent from my iPhone using Tapatalk
Super práce!xanavigtr píše:Zdar závodnická bando. Musím se vám s něčím pochlubit jelikož je to částečně i vaše zásluha, proto že jste skvělá banda co mě moho naučila a přiučila. Minulý týden ve čtvrtek, jsem byl s Gozdilkou na okruhu v Mostě v rámci soukromého testování + individuální koučink. Tzn. skoro celý den jsme měli Mostecký okruh sami pro sebe. Dopoledne do 12h tam probíhalo težce střežené testování nějakého prototypu od škodovky. Úderem 12h jsme dostali zelenou a mohly až do 17h jezdit po okruhu.
O co šlo? Na okruh se vydala parta lidí co stojí za jedním českým mega projektem. Uričtě jste někdy slyšeli o LibertyWalk alias LB Works. Proč mega? Proto že na celém světe není jediné LB Works GT-R co by fungovalo na okruhu a tento projekt sledují i centrále LB v Japonsku. V ČR jsou tři GT-Rka postaveny na tomto kitu. Dvě staré které jsou prakticky použitelné jako SHOWCAR (tak jako všechny ty ostatní po světě) a jedno FACELIFTové, které se jeho majitel snaží naladit jako funkční závodní stroj. V tomhle GT-Rku je zatím 790 koní a má 990Nm krouťák, keramické brzdy, semislicky atd prostě takový výstavní závoďák. No a já v rámci tohoto testu byl pozván se svým Nismem ať se toho zůčastním. Ne jen jako čumil ale také jako přímý testovací jezdec a konzultant. Dostal jsem tak od borců důvěru a v tomhle monstur jsem se svezl. Jak na běžné silnici tak na okruhu. Zážitek to byl fenomenální. Samozřejěm jsem jezdil hlavně se svým Nismem, a odkroužil cca 20 kol. Měl jsem hodinovou teorii včetně pěší procházky po okruhu. A celou dobu měl k sobě dva kouče. Bohužel brzdy jsou po letošní sezóně prakticky na odopis, tak že to na žádné extra vyskakování už nebylo. Přesto jsem si jedno kolo změřil a čas kterého jsem dosáhl byl 1:51,54. To neuniklo ani senior managerovy z jednoho závodího týmu co byl na okruhu také. Aniž bych věděl tak hoši nesledovali jen jak se vede LB GT-Rku ale také jak si vedu já. Naměřili mi dokonce lepší čas 1:50,2 a prý na to že jsme jel Most prvně v životě, a nikdy jsem to nejel ani virtuálně je to opravdu dobrý čas. Pro představu GT4 speciály to jezdí někde na úrovni 1:49 na kolo. Dokonce i cit pro stopu a čistou jízdu mám dobrý. No a co z toho vlastně pramení. Přes zimu bych měl dostat šanci si zkusit zajezdit na profesionálním simulátoru u ISR (Igor Salakvarda Racing). Ti disponují simulátorem přímo od audi, a jeho hodnota přesahuje částku 3 milióny. Dokonce je zde šance, že když se z toho emočně nesložím a něco kloudného zajedu mohl bych na jaře osedlat GT3 speciál AUDI R8 LMS Ultra GT3 EVO v rámci předsezoního testování.
No, já jsem sice stále snílek, a věřím že lze dosáhnout všeho, zde ale trošku váhám, proto že do GT3 vás jen tak někdo neposadí.
V odkazu dve kolečka z Mostu.
https://www.youtube.com/watch?v=oFdhqkMzCxs&t=2s